توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دانستنی ها مذهبیدعا و طلسم

خواص حرز امام حسن برای رفع سختی و آسان شدن کارها و گشایش کار

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب دعا sirafiha.ir خواص حرز امام حسن برای رفع سختی و آسان شدن کارها و گشایش کار را قرار دادیم . خواندن و نوشتن حرز امام حسن خواص و فضیلت فراوانی دارد . از خواص مهم حرز امام حسن می توان به گشایش در مشکلات و گرفتاری و رفع سختی و آسان شدن کارها اشاره کرد . 

خواص حرز امام حسن برای رفع سختی و آسان شدن کارها و گشایش کار

خواص حرز امام حسن برای رفع سختی و آسان شدن کارها و گشایش کار در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب دعا sirafiha.ir خواص حرز امام حسن برای رفع سختی و آسان شدن کارها و گشایش کار را قرار دادیم . خواندن و نوشتن حرز امام حسن خواص و فضیلت فراوانی دارد . از خواص مهم حرز امام حسن می توان به گشایش در مشکلات و گرفتاری و رفع سختی و آسان شدن کارها اشاره کرد . 

,حرز امام حسن عسکری,فواید حرز امام حسن عسکری,متن حرز امام حسن عسکری,خواص حرز امام حسن عسکری علیه السلام,خواص حرز امام حسن عسکری,دانلود حرز امام حسن عسکری,حرز امام حسن مجتبی ع,حرز امام حسن عسکری علیه السلام,حرز امام حسن علیه السلام,حرز امام حسن مجتبی علیه السلام,حرز امام حسن ع,حرز امام حسن برای چیست,خاصیت حرز امام حسن,دعای حرز امام حسن عسکری,فواید حرز امام حسن مجتبی,متن حرز امام حسن مجتبی,متن حرز امام حسن

خواص حرز امام حسن برای رفع سختی و آسان شدن کارها و گشایش کار دعایی برای آسان شدن کارها دعای رفع سختیها دعای رفع سختی و مشکلات دعای رفع سختی و گرفتاری دعای رفع سختی ها دعای رفع سختی دعای رفع بلا و سختی دعای برای اسان شدن کار دعای برای آسان شدن کارها دعای اسان شدن کارها دعای اسان شدن کار دعای آسان شدن کارها دعای آسان شدن کار دعای آسان شدن کارها دعا جهت آسان شدن کارها دعا به جهت آسان شدن کارها دعا برای رفع سختیها دعا برای رفع سختی و مشکلات دعا برای رفع سختی و گشودن گرفتگی کارها دعا برای رفع سختی ها دعا برای رفع سختی کار دعا برای رفع سختی زندگی دعا برای رفع سختی زایمان دعا برای رفع سختی دعا برای اسان شدن کار سخت دعا برای آسان شدن کارهای سخت دعا برای آسان شدن کارها و پرداخت قرض دعا برای آسان شدن کارها نی نی سایت دعا برای آسان شدن کارها دعا برای آسان انجام شدن کارها دعا اسان شدن کارها دعا آسان شدن کارها خواص و فضیلت حرز امام حسن خواص حرز امام حسن برای رفع سختی و آسان شدن کارها و گشایش کار حرز امام حسن برای گشایش کار حرز امام حسن برای گشایش در سختی حرز امام حسن برای سختی و گرفتاری حرز امام حسن برای آسان شدن کار مشکل

حرز امام حسن برای گشایش کار,حرز امام حسن برای گشایش در سختی,حرز امام حسن برای سختی و گرفتاری,خواص و فضیلت حرز امام حسن,حرز امام حسن برای آسان شدن کار مشکل

خواص حرز امام حسن برای رفع سختی و آسان شدن کارها و گشایش کار

دومین امام شیعیان و چهارمین معصوم در مکتب تشیع، حضرت حسن بن علی ملقب به مجتبی است. ایشان درروز نیمه ماه مبارک رمضان در سال سوم هجری، جهان را به قدوم مبارک خویش منور فرمودند.

آن بزرگوار حدود هشت سال در عصر پیامبر بودند و حدود سی و هفت سال با پدر خویش همراهی فرمودند. در عمر شریف آن بزرگوار فتنه های زیادی از سوی امویان رخ داد که باعث مظلومیت بیش از پیش آن حضرت گردید که در نهایت از حق خلافت ایشان ممانعت به عمل آورده شد.

آن امام همام حدود ۱۰ سال امامت فرمود و در سن چهل و هفت سالگی بواسطه زهر توسط همسر خویش به شهادت رسید. مرقد منور آن حضرت در قبرستان بقیع درمدینه النبی قرار دارد.

از آن بزرگوار ادعیه و احراز و احادیث زیادی نقل گردیده که در اینجا به یکی از آن حرزها، به اقتضای نگارش در محصول “حرز چهارده معصوم” اشاره می شود.

متن حرز

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِمَکَانِکَ وَ بِمَعَاقِدِ عِزِّکَ وَ سُکَّانِ سَمَاوَاتِکَ وَ أَنْبِیَائِکَ وَ رُسُلِکَ أَنْ تَسْتَجِیبَ لِی فَقَدْ رَهِقَنِی مِنْ أَمْرِی عُسْرٌ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَجْعَلَ لِی مِنْ عُسْرِی یُسْرا.

ترجمه

ابتدا مى کنم به نام خداى بخشنده مهربان خداوندا بدرستى که من سؤال مى‏کنم به حقّ منزله و مرتبه تو [کلمه‏ هاى تو] و به خصلتها که سبب عزت تو [عرش تو] است و به ساکنان آسمانهاى تو و زمین تو و به پیغمبران تو و رسولهاى تو آن که اجابت نمایى از براى من پس به تحقیق که فرو گرفته است مرا از امر من سختى و دشوارى. بار خدایا بدرستى که سؤال مى کنم ترا این که رحمت فرستى بر محمّد [و آل محمد] و آن که بگردانى از براى من از شدت و تنگى من آسانى و فراخى را.

آداب حرز

حرز امام حسن (علیه السلام) آداب ویژه ای دارد که لازم است فرد استفاده کننده آنها را رعایت نماید.

این آداب عبارتند از:

۱- نوشتن حرز بصورت صحیح و بدون غلط
۲- وضو داشتن و رو به قبله بودن در موقع نگارش حرز
۳- رعایت احترام قلبی و داشتن اعتقاد نسبت به تاثیرات آن
۴- رعایت تقوای الهی در جهت همسو شدن با صاحب حرز و تاثیر بیشتر
۵- وضو داشتن در موقع همراهی مطلوب است
۶- همراه داشتن در دستشویی اشکالی ندارد (بشرط عدم قصد بی احترامی)

خواص حرز

حرز امام حسن (علیه السلام) خواص و آثاری طبق متن روایت دارد که عبارتند از:

آسان شدن کارها و رفع سختی از آن

,دعای آسان شدن کارها,دعای آسان شدن کارها,دعای آسان شدن کار,دعای اسان شدن کارها,دعا جهت آسان شدن کارها,دعا برای آسان شدن کارهای سخت,دعا به جهت آسان شدن کارها,دعای برای اسان شدن کار,دعا برای اسان شدن کار سخت,دعا برای آسان شدن کارها و پرداخت قرض,دعا برای آسان شدن کارها نی نی سایت,دعا آسان شدن کارها,دعا برای آسان شدن کارها,دعا برای آسان انجام شدن کارها,دعای برای آسان شدن کارها,دعایی برای آسان شدن کارها,دعای اسان شدن کار,دعا اسان شدن کارها ,دعای رفع سختی,دعای رفع سختیها,دعا برای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی,دعای رفع بلا و سختی,دعا برای رفع سختی کار,دعا برای رفع سختی زایمان,دعا برای رفع سختی و مشکلات,دعای رفع سختی و گرفتاری,دعا برای رفع سختیها,دعای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی و گشودن گرفتگی کارها,دعا برای رفع سختی زندگی,دعای رفع سختی و مشکلات

برگرفته از سایت دعاگو

*************************************************

بازنشر : دعا سایت (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی )

doasite.com

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا